Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
Державна підтримка
українського експорту
Укр | Eng | Рус
Торгівля з країнами світу
Перелік країн
Контакти диппредставництв
Довідка про країну
Економічне співробітництво

Огляд економіки

Торговельно-економічні відносини

Торговельні обмеження

Кон’юнктура ринків
Товарообіг з Україною

Дані країни перебування

Дані Держкомстату

Торгівля послугами

Правові питання

Угоди з Україною

Законодавство країни перебування

Міжурядова комісія

Про МК та її склад

Пошук партнера

Комерційні пропозиції від фірм в країні перебування

Торги/тендери в країні перебування

Міжнародні бізнес-події

Інвестиційне співробітництво

Аналіз інвестиційного співробітництва

Галузеві об’єднання
Корисні посилання
Відгуки про Портал
ЕНЕРНОАТОМ, Національна атомна енергогенеруюча компанія
«Інтернет-портал створений на досить високому технічному рівні і містить багато корисної інформації»

Украинские нефтепродукты
Вагонобудування України (2007 р.)  
Параметри: Інше машинобудування

 

Вагонобудування в Україні – дуже перспективна галузь, оскільки залізничний транспорт є одним із вагомих чинників нормального існування економіки країни. Залізничний транспорт забезпечує велику частину перевезень товарів, слід пам’ятати і про великий пасажиропотік. На сьогоднішній день у вагонобудуванні склалася сприятлива ситуація:

  • заводи – виробники вагонів знайшли споживачів своєї продукції за кордоном, у результаті чого керівництво заводів турбується про сертифікацію своєї продукції в інших країнах;
  • постійно розробляються нові моделі як вантажних, так і пасажирських вагонів з врахуванням новітніх розробок у вагонобудуванні;
  • модернізуються старі моделі вагонів;
  • виробництво вагонів на українських заводах орієнтоване на потреби замовника.

Українські виробники вагонів, крім виконання замовлень від «Укрзалізниці», активно співпрацюють з різними великими транспортними компаніями.

Дана галузь в Україні орієнтована на експорт. Обсяги експорту традиційно перевищують обсяги імпорту. За експертними оцінками, українські виробники поставили до зарубіжних країн різних вагонів і локомотивів на суму 1,42 млрд USD. Експортні поставки з України до інших країн в майбутньому цілком можуть збільшуватися.

Динаміка експорту продукції вагонобудівних заводів за 2007 р.
 

Дана галузь в цілому орієнтована на виробництво різноманітних моделей вантажних вагонів. Частка вироблених на експорт пасажирських вагонів поки мала – трохи більше 1%. Але про готовність виробництва пасажирських вагонів заявили кілька підприємств, наприклад, Харківський вагонобудівний завод.

Загальна структура експортних поставок
 

 

Структура розподілу підприємств за регіонами України
 

Всього у вагонобудуванні працює 18 підприємств. Підприємства вагонобудівної галузі планують об’єднатися в асоціацію вагонобудівників України. Найбільшими є: ВАТ «Крюківський вагонобудівний завод», ВАТ «Дніпровагонмаш», ВАТ «Стаханівський вагонозавод», ВАТ «Азовзагальмаш». Більшість із перерахованих заводів виробляє вантажні вагони.

ВАТ «Азовмаш» – велике машинобудівне підприємство України, що має сучасну виробничу базу, дослідні лабораторії і кваліфіковані кадри. Підприємство виробляє цистерни, сучасні криті вагони і вагони-хопери, газозаправні комплекси, потужні мостові перевантажувачі і портальні крани, устаткування для атомних електростанцій, корпуси бронетехніки; доменне і гірничорудне обладнання; обладнання для виробництва сталі. При цьому вся створена техніка має російські і українські сертифікати, що підтверджують її високий технічний рівень. На підприємстві постійно розробляються моделі вагонів.

У 2007 р. «Азовмаш» виробив понад 9,82 тис. вагонів. У 2008 р. в планах треба збільшити випуск вагонів до 11,78 тис. од.

Близько 80% продукції цього заводу експортується до Росії, Азербайджану, Німеччини, Угорщини, Туреччини та інших країн. У 2007 р. підприємство працювало з такими замовниками, як меткомбінат «Азовсталь», «Укррефтранс», Новолипецький металургійний комбінат, Магнітогорський металургійний комбінат.

У 2007 р. «Азовмаш» розпочав виробництво і сертифікував у Росії вагони-автомобілевози. За замовленням «Євросиб» компанія виготовила унікальний вагон з цільнометалічною підлогою. У І кварталі 2008 р. дане підприємство має намір розпочати серійний випуск вагонів платформ збільшеної вантажопідйомності для перевезення двадцяти- і сорокафунтових великотоннажних контейнерів. Крім цього, компанія планує запустити в серійне виробництво нові моделі платформ – фітингові і універсальні, критого вагона з термоізоляцією, вагона для перевезення тріски.

До складу ВАТ «Азовмаш» входять АТ «Маріупольський завод важкого машинобудування», ВАТ «Азовзагальмаш», ВАТ «Головний спеціалізований конструкторсько-технологічний інститут», ВАТ «Маріупольський термічний завод», ЗАТ «АзовЕлектроСталь».

Другий великий виробник вагонів – ВАТ «Крюківський вагонобудівний завод» – підприємство з повним циклом виробництва, починаючи від створення комерційної і технічної ідеї виробництва і до здійснення поставок готової продукції. Даний завод отримав сертифікати якості ISO 9001 і AAR. У 2007 р. було виготовлено понад 7 тис. вагонів. Запланована потужність «Крюківського вагонобудівного заводу» становить 0,2 тис. пасажирських і 8 тис. вантажних вагонів на рік.

На цьому підприємстві серійно виготовляють як пасажирські, так і вантажні вагони (вагони-платформи, цистерни, вагони бункерного типу, напіввагони).

ОАО «Крюківський вагонобудівний завод» має таку перевагу, як можливість швидкого переналагоджування на випуск нової продукції, що дозволяє з кожним роком розширювати існуючий каталог продукції, що виробляється. У перспективі планується запуск виробництва вагонів метро. Одним із великих замовників у 2008 р. планує стати «Укрзалізниця». Дана компанія планує закупити на заводі 150-200 пасажирських вагонів.

ОАО «Дніпровагонмаш» – одне з провідних підприємств України і країн СНД з проектування та виготовлення вантажних вагонів для магістральних залізниць і різноманітних галузей промисловості. На даному підприємстві було розроблено понад 150 моделей вантажних вагонів, в активі підприємства найширша номенклатура продукції, що випускається, серед вагонобудівників в Україні і країнах СНД. Однією з переваг даного підприємства можна назвати наявність обладнання для виготовлення до 6 видів різного рухомого складу одночасно. На підприємстві можуть виконувати замовлення різного обсягу: як одиничні, так і крупносерійні і масові.

У 2007 р. було випущено продукції на суму близько 762,3 млн грн., виготовлено майже 3,0 тис. шт. вагонів. Як і в попередні роки, в 2007 р. більша частина продукції йшла на експорт – понад 80%. Найбільшим експортером є Росія.

Ще одним великим виробником є «Стаханівський вагонобудівний завод». На заводі виготовляють платформи (в тому числі для перевезення великотоннажних контейнерів), вагони-мінераловози, напіввагони, полімеровози, борошновози, платформи для перевезення лісу, вагони-самоскиди (думпкари), цистерни, вагони для безтарного перевезення цементу, вагони для перевезення коксу. У 2007 р. було виготовлено понад 5,5 тис. вагонів. Продукцію даного підприємства використовують в Україні, Росії, Естонії, Литві. Всього експортується до 95% продукції заводу.

Державне підприємство «Укрзалізниця» також виробляє деяку кількість вагонів на власних вагоноремонтних потужностях. У 2007 р. ДП «Укрзалізниця» планувало виробляти до 300 напіввагонів на місяць, а в 2008 р. – близько 7 тис. напіввагонів на рік.

Найбільшим підприємством, яке спеціалізується на випуску магістральних вантажних тепловозів, електропоїздів постійного і змінного струму, дизель-поїздів з локомотивною тягою, є холдингова компанія «Луганськтепловоз». Компанія виробила продукції на суму 110 млн USD. У 2007 р. ВАТ випустило 50 самохідних вагонів, 32 дизельних локомотиви, 1 локомотив електричний. Дане підприємство співпрацює з ДП «Укрзалізниця», а також експортує свою продукцію до Росії, Казахстану.

Таким чином, галузь транспортного машинобудування в Україні дуже перспективна для інвесторів. Підприємства даної галузі працюють як для українських замовників, так і зарубіжних. На заводах постійно проектуються нові вагони, які відповідають вимогам і побажанням клієнтів, що підвищує їхню конкурентоспроможність на ринках інших країн. Також здійснюється модернізація старих моделей вагонів. Найбільш розвинуто виробництво вантажних вагонів. Однак деякі підприємства обладнані ще й для виробництва пасажирських вагонів.

Подібна інформація про інші країни  
Алжир Бельгія Білорусь Болгарія Бразилія Великобританія Єгипет Ізраїль Індія Іран Казахстан Канада Кувейт Литва Лівія Малайзія Молдова Німеччина Південна Корея Росiя Словаччина США Туреччина Угорщина Узбекистан Україна Чехія Швеція Японія
Інші документи по цій країні  
IT та телекомунікації PR та реклама Будівництво Валюта Вироби з чорних та інших некоштовних металів Географічне розташування Державний устрій Довідкова інформація Економічне співробітництво Економічні новини Енергоносії Законодавство у сфері ЗЕД Захист внутрішнього ринку Зв'язок ЗЕД Інвестиції Інформаційно-аналітичні послуги Інше машинобудування Інші послуги Каміння, скло, кераміка Консалтингові послуги Кон’юнктура ринків Макроекономічні показники Митно-тарифне регулювання Міжурядова комісія Мінеральна сировина Населення Національна символіка Нетарифне регулювання Святкові дні Страхування Товари агропромислового комплексу Товари деревообробної промисловості Товари кольорової металургії Товари легкої промисловості Товари фармацевтичної промисловості Товари хімічної промисловості Товари целюлозно-паперової промисловості та друкована продукція Товари чорної металургії Точне машинобудування Транспорт Транспортне машинобудування Транспортно-експедиційні послуги Туризм Фінансові послуги

 
Підписка на оновлення  

Українські експортери
ДИСКАВЕРИ БУРОВОЕ ОБОРУДОВАНИЕ (УКРАИНА), ООО
ул. Яворницкого, 41, г. Стрий, Львовская обл.
HOMEFORT
ул. Дальницкая, 50, Одесса
НЕПТУН, ООО
3-ий пер. Шевченка, 3, с. Б. Дальник, Беляевский район, Одесская область
АГРАРНОЕ ЗОЛОТО УКРАИНЫ, ЧАО
ул. Караваева 39, офис 2, г. Днепр
Експортоспроможна продукція
KSG АGRO, ХОЛДИНГ
Туши и полутуши свиные

ТЕХНОТОН-ЛУГАНСК, ООО
Нить полипропиленовая мультифиламентная

КАЛИБР, ООО
Болты

Комерційні пропозиції
ФАРМАЦЕВТИЧНА КОМПАНІЯ "БАЄР АФЛАК"
Компанія зацікавлена в реалізації фармацевтичної прощукції в Україні

DOMESTAV, LTD.
Компанія зацікавлена в експорті ламелей для каркасу ліжка зі смереки, ялини, сосни, тополі або вільхи. ...

MIVINA S.R.O.
MIVINA s.r.o. зацікавлена в поставках з України: сантехніки, керамічної плитки, покрівельних матеріалів, ...

Крамниця-А
Тендери за кордоном
Закупівля продукції
Державний концерн «Туркменхімія»

проектування та будівництво залізничної станції Гандінагар (штат Гуджарат) та готельного комплексу на 300 номерів
Корпорація з розвитку залізниць Індії

Проектування та будівництво «під ключ» заводу з виробництва миючих засобів
Державний концерн «Туркменхімія»