Документальне оформлення імпортних операцій
В даний час Єгипет не проводить обов'язкового ліцензування імпортних трансакцій, у той же час для проведення імпортної операції необхідно надати комплект наступних документів:
- картку імпортера, видану Генеральним агентством експортно-імпортного контролю Міністерства внутрішньої торгівлі й постачання;
- картку платника податків, видану Податковою адміністрацією країни;
- заповнену у 3-х екземплярах стандартизовану форму, що містить наступну інформацію – опис товару, кількість, ціна, країна походження. Перша копія зазначеного документа спрямовується на адресу митної служби, друга - на адресу Міністерства зовнішньої торгівлі, третя – на адресу банку, через який будуть здійснюватися платежі.
Проформа-рахунок повинен бути завіреним уповноваженим банком.
Тільки після оформлення зазначених документів імпортер має право приступити до виконання імпортної угоди.
Імпортні товари, які вже було завезено до Єгипту, знаходяться на складах у морських портах та аеропортах доки митна влада не отримує наступні документи: коносамент, рахунок-фактуру, пакувальний аркуш, сертифікати-походження (оригінал та легалізовану копію), банківський документ, що засвідчує або гарантує оплату імпортного постачання, формуляр замовлення на постачання (від перевізника – обмінюється на коносамент), довідку про склад товару (за вимогою), митний сертифікат (спеціальний митний формуляр, у якому повинно бути зазначено ім’я компанії-експортера, країну походження товару, опис продукції, кінцевий пункт постачання, загальну вартість, загальну кількість відвантажень).
|