3.3. Експортні об’єднання
Дієвим механізмом нарощування експорту є об’єднання експортерів, які у своїй діяльності головну увагу повинні приділяти:
обміну досвідом та ноу-хау;
обміну технологіями ведення бізнесу, дистрибуційними каналами та контактами тощо;
спільній діяльності, розподілу витрат на вивчення зовнішніх ринків;
наданню допомоги членам об’єднань та стимулюванню компаній для виходу на нові ринки збуту;
інвестуванню та налагодженню співробітництва з іноземними партнерами;
забезпеченню створення додаткових маркетингових каналів і поширенню світового досвіду в рекламній справі;
забезпеченню поширення інформації щодо нових можливостей та напрямів торгівлі, доступних для широкої аудиторії.
Об’єктами особливої уваги експортних об’єднань є середні та малі підприємства зі схожими бізнес-інтересами, які недостатньо використовують свій експортний потенціал або мають незначний досвід міжнародного співробітництва. |