3.2. Нефінансова підтримка експорту
Для підтримки експорту на зовнішніх ринках держава активно здійснюватиме такі кроки:
використання засобів інформаційно-консультаційного забезпечення (електронні та друковані засоби масової інформації, семінари, конференції, круглі столи, форуми тощо);
сприяння участі підприємств у виставково-ярмаркових заходах;
здійснення підтримки українських брендів за кордоном.
Інформаційно-консультаційна підтримка забезпечить суб’єктів господарської діяльності інформацією про Україну та іноземні держави щодо:
сучасної нормативно-правової бази стосовно митно-тарифного, нетарифного регулювання та захисту внутрішнього ринку;
комерційних пропозицій підприємств та організацій;
інвестиційних пропозицій та проектів;
результатів маркетингових досліджень нових та перспективних ринків збуту продукції;
аналізу стану економіки держав у цілому та в розрізі окремих галузей тощо.
Держава для вдосконалення виставкової діяльності та сприяння участі вітчизняних підприємств у виставково-ярмаркових заходах спрямує свої зусилля на реалізацію таких кроків:
надання методологічної і консультаційної допомоги центральним та місцевим органам виконавчої влади в розробленні концепцій проведення виставок і ярмарків з частковим фінансуванням витрат за рахунок коштів з державного та місцевих бюджетів;
вивчення та використання міжнародного досвіду роботи з проведення виставок і ярмарків;
інтеграція суб’єктів виставкової діяльності в міжнародний виставковий рух;
запровадження державних стандартів у сфері виставкової діяльності;
забезпечення прозорості виставкової діяльності щодо захисту від проявів недобросовісної конкуренції та створення рівних умов для суб’єктів виставкової діяльності, уключаючи проведення незалежного аудиту виставок і ярмарків;
розвиток професійної освіти і підвищення кваліфікації фахівців у сфері виставкової діяльності;
створення сприятливих умов для збільшення обсягів експорту конкурентоспроможної продукції та послуг;
удосконалення існуючих виробничих технологій;
залучення інвестицій у виробництво;
активізація інноваційного процесу та виробничої кооперації;
забезпечення науково-технічного і технологічного оновлення вітчизняного виробництва;
зміцнення міжнародних зв’язків та підвищення міжнародного іміджу держави.
|