Група цілей другого рівня
Виходячи з мети реалізації Стратегії, формулюються цілі другого рівня:
створення інституційних, правових, організаційно-економічних та інформаційно-аналітичних умов для значного щорічного збільшення обсягу експорту підприємствами всіх форм власності на основі відповідного збільшення обсягу виробництва;
підготовка на пільгових умовах на основі державного замовлення фахівців для галузей, які становлять профіль міжнародної спеціалізації країни;
створення високотехнологічної інфраструктури, що підтримує експортну діяльність;
розроблення плану заходів інституційного та організаційно-економічного характеру,реалізація яких сприятиме процесу імпортозаміщення в країні;
упровадження у виробництво новітніх енерго- та ресурсозбережних технологій, які сприятимуть підвищенню рівня інноваційності національної економіки, збільшенню частки продукції 4, 5 та 6-го технологічних укладів, що, в свою чергу, забезпечить створення бази для підвищення обсягів експорту високотехнологічної продукції;
освоєння трансферу високих промислових технологій та ринку інтелектуальної власності;
збільшення частки наукоємних і високотехнологічних хімічних виробництв;
створення умов для розвитку оборонно-промислового комплексушляхом прийняття відповідних нормативно-правових актів з питань розробки і освоєння виробництва сучасних видів озброєння і військової техніки, утворення на базі розрізнених науково-дослідних інститутів, конструкторських бюро та підприємств, зокрема шляхом їх реструктуризації, ефективних науково-виробничих комплексів, проведення технологічної модернізації виробництва;
виготовлення технологічного обладнання для модернізації базових галузей промисловості — енергоблоків теплових електростанцій, котельного та когенераційного обладнання, теплових насосів, котлів та двигунів, що працюють на біопаливі, шахтного устаткування, ресурсо- та енергозбереження, екологізації, автоматизації та підвищення ефективності виробництв металургійної і хімічної промисловості, та агропромислового комплексу;
розвиток виробництва промислової продукції для споживчого ринку (товари широкого вжитку, одяг, взуття, меблі тощо) на основі запровадження енергоефективних технологій та обладнання. |