До основних механізмів стимулювання експорту належать:
організація партнерства місцевої влади та підприємницьких об’єднань;
участь місцевої влади в регіональних та міжрегіональних торговельних асоціаціях;
поширення місцевою владою інформаційних матеріалів щодо експортних та інвестиційних можливостей підприємств регіону;
надання консалтингових послуг;
реалізація довгострокових територіальних програм пошуку місцевих постачальників для іноземних імпортерів;
проведення семінарів, бізнес-форумів, конференцій, виставок та обмін делегаціями за підтримки органів місцевої влади;
підготовка кадрів у сфері міжнародної торгівлі;
послаблення податкового тиску;
покращання регуляторного середовища;
акумулювання коштів на необхідні експортерам дослідження (створення пулів експортерів);
державна підтримка фінансового лізингу та франчайзингу;
формування інноваційної інфраструктури ринку та трансфер інновацій.
Також основу стимулювання експортної діяльності становить допомога держави малим та середнім підприємствам та їх залучення до експортної діяльності. |